Известие

Collapse
No announcement yet.

Придърпване между 1000 и 2000 об/мин

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Придърпване между 1000 и 2000 об/мин

    Колеги,карам от 1 г. Алфа 156 1,6 и имам следния проблем придърпване между 1000 и 2000 об/мин никаква мощност при потегляне смених кабели свещи потенциометър дроселова клапа същото на диагностика нищо не излиза най-последната версия е вариатор та въпроса ми е може ли да е от него защото в действителност трака
    Last edited by търтей; d.m.y г., 16:13.

  • #2
    щом трака значи е тръгнал да си заминава или е заминал ........ от него може да има леко забиване на муцуната , но да прекъсва не ми се вярва........провери си ламбда сонда, дебитомер ............. ама щом диагностиката не показва нищо ... при кой майстор беше ...!?

    Смени си заглавието- нещо от рода на "Прекъсва между 1000 и 2000 об/мин" ,че повечето съфорумци въобще не обръщат внимание на теми с "неясно заглавие"
    Alfa156 Against All

    Comment


    • #3
      Земи на заем читав дебитомер и пробвай с него.....иначе преди и моя вариатор тракаше, ама въреше като бясна.....ся не трака, но няма разлика....
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        Сьс сигурност не е от вариатора.
        0888515205

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от kimi80 Покажи съобщение
          Колеги,карам от 1 г. Алфа 156 1,6 и имам следния проблем придърпване между 1000 и 2000 об/мин никаква мощност при потегляне смених кабели свещи потенциометър дроселова клапа същото на диагностика нищо не излиза най-последната версия е вариатор та въпроса ми е може ли да е от него защото в действителност трака
          Колега, огледай си хубаво бубините за пукнатини. И моята забиваше яко от спукана бубина.
          FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
          LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
          LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
          LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
          ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
          LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.

          Comment


          • #6
            Кой е зацепвал колата сменяни ли са ремъци използвани ли са пети за зацепване при смяната.
            156 1,8 ТS 99
            Nissan Murano 2005

            Comment


            • #7
              смених вариатора същата история последна версия е лулите на бубините ще пробвам и това,всичките тези версии и работа дойдоха от "Александър ауто"

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от kimi80 Покажи съобщение
                смених вариатора същата история последна версия е лулите на бубините ще пробвам и това,всичките тези версии и работа дойдоха от "Александър ауто"
                Виж какво е попитал Новачев:
                Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                Кой е зацепвал колата сменяни ли са ремъци използвани ли са пети за зацепване при смяната.
                Сам ще разбереш защо те пита това

                Отговорът е тук:
                Първоначално публикувано от kimi80 Покажи съобщение
                ... всичките тези версии и работа дойдоха от "Александър ауто" ...
                sigpic

                Comment


                • #9
                  то е ясно зацепването но купих я правеше това смених ремъка пак го правеше сменихами вариатора пак го прави три пъти ли да збърка някой с ремъка странно немислисш ли

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от kimi80 Покажи съобщение
                    то е ясно зацепването но купих я правеше това смених ремъка пак го правеше сменихами вариатора пак го прави три пъти ли да збърка някой с ремъка странно немислисш ли
                    Това постояно ли ти го прави? Студена, стопла?
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      колега за да не купуваш напразно дебитомер, откачи си кабела на дебитомера и пробваи без него или вземи на заем един за проба просто.... огледай за дупки или напукване и въздъховода...моята правеше така и докато хвана, че има една цепка на въздуховода ми се бяха скъсали нервите
                      Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

                      Comment


                      • #12
                        с дебитомера съм пробвал номера не е дебитомер

                        Comment


                        • #13
                          С паленето имаш ли трудности? От раз ли пали или прави няколко завъртания и тогава запалва?
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            С паленето имаш ли трудности? От раз ли пали или прави няколко завъртания и тогава запалва?
                            що
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • #15
                              пали от раз но след като смених вариатора странно но определено има подобрение

                              Comment

                              Working...
                              X